RSS

biz geldiiiikkkk....

poz amacıyla değil, biberi gerçekten çok seviyor...
uykudan kalkıp mutfağa geldi ve böyle yemeye başladı...
bebeğini gezdiriyor ama biberden de vazgeçmiyor...
bu oyuncağı Ankaradan aldık.müzikli tren.seyretmesi çok zevkli... dönüşte sürekli uyudu kuzucuğum....
eveeet.... biz geldik.hem de geçen perşembe(17.04.2007) geldik.ve nihayet bugün pc'min başına oturma fırsatı buldum.neden bu kadar geç kaldım.çünkü geldikten sonra ,valizleri boşaltma,çamaşırları yıkama,ütü,temizlik falan filan ve işe başlama telaşı ve bu nedenle yapılan alışveriş; ben işe başlayınca nasıl olacak ,damla anneanneyle kalacak mı,düzeni bozulacak tabi ama beni arayacak mı,üzülecek mi,uykusu,yemesi içmesi nasıl olacak derken anneanne ve dedenin gelişi,vs.vs. yani kısacası bayağı bir telaşlı ve düşünceli idik günlerdir.bu yüzden de bir türlü fırsat bulup birşeyler yazamadım.herneyse Ankara seyahatimiz çok güzel geçti.yolda hiçbir sıkıntı yaşamadık.Damla araba koltuğuna alışıyor sanırım(bu arada belirtmeden geçemeyeceğim.araba koltuğu almadan önce çok araştırmıştım. güvenlik,konfor,rahatlık, fonksiyonellik açısından ve britax römer de karar kılmıştık.birkaç gün içinde gidip alacaktık ve tam da o dönem bir arkadaşımız bize kraft marka araba koltuğu hediye etti.bu markayı aklımdan bile geçirmemiştim fakat kullanınca gayet memnun kaldık.ilk başlarda oturmak istemeyip ağlıyordu ama dediğim gibi artık alışıyor).neysee....damla Ankara'da bol bol babaanne,dede ve de halasıyla haşır neşir oldu.çok mutluydu.ilgi ve alaka nedeniyle azıcık da şımardı.orada hava çok sıcaktı.yanımızda götürdüğümüz kışlık giyeceklere hiç dokunmadık.bol bol gezdik. gittiğimize değdi doğrusu.sağ salim gidip döndük Allaha şükür.ve nihayet ayın 22'sinde işe tekrar başladım.Damla'dan ayrılmak çok zor geldi.ilk gün kuzucuğum evde terliklerimi eline alıp annee annee diye ağlamış.akşam eve gelip bunu duyunca ben de ağladım.bu nedenle artık terliklerimi ortadan kaldırıyorum.yeme-içme ve uykusunda ilk 2 gün sıkıntı oldu ama sanırım yavaş yavaş alışıyor gibi benim yokluğuma.umarım daha büyük sıkıntılar yaşamayız.bu arada öksürük tekrar başladı.geceleri çok rahatsız ediyor kuzumu.ama bugün daha iyi sanki.fakat şimdi de benim bademciklerde yanma başladı.hemen ilaca başladım.sanırım bu aralar herkes bu dertten muzdarip.eee havaların durumuna baksanıza kış tekrar geldi sanki.bir öyle bir böyle.tam hastalanma zamanı.şimdilik bizden haberler böyle.daha çok şey yazacaktım ama kendimi bitkin hissediyorum ve başım çok ağrıyor,boğazım yanıyor.bu yüzden şimdilik bana müsaade... (NOT:dün yani 25 nisan doğumgünümdü, herkes dışarı çıkıp kutlayın dedi ama biz damlamızı evde bırakmaya kıyamadık.zaten birkaç gündür akşama kadar hasretini çekiyorum yavrumun.o nedenle adet yerini bulsun diye sadece bir pastayla evde geçiştirdik.pastayı bile istemedim ama eşimin ısrarı ve damlanın da mumlardan falan hoşlanacağını düşünerek kabul ettim.eski enerjim yok sanırım.eveeet..cahit sıtkı tarancının dediği gibi " yaş otuzbeş ! yolun yarısı eder, dante gibi ortasındayız ömrün " ..... )

25 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hoşgeldiniz efendim. Maşallah tatil yaramış Damla'ya. Daha da güzelleşmiş...

Betül dedi ki...

hoşgeldiniz...Geçmiş doğum günün kutlu olsun ha birde geçmiş olsun...
(hepsi bir arda olda ama....)

Şekerci Butik dedi ki...

Hoşgeldiniz.

Ne güzel gezdiniz eğlendiniz demek..damla kuzusu çok tatlı maşallah..resimler süper.

Çok geçmiş olsun canım..umarım damlanın öksürüğüde hemen geçer.çoğalmaz..gece çok rahatsızlık vericidir..

İşe başlaman çok güzel..ama işte şu ayrılık yok mu..anneye de çocuğada zor..bakalım biz ne zaman yaşayazağız bu ayrılığı..

öpüyorum..

AYSUN dedi ki...

Mutlu yıllar olsun:) Yaş otuz beş artık yolun yarısı değil yaa:) Hehe yaklaşıyorum ya ondan bu sözüm:P

New York'tan dedi ki...

Hosgeldiniz :), yeni yasin hayirli olsun, nice senelere ailenle beraber olsun insallah, Damla alisacaktir yavas yavas annesi,ne guzel anneannesi bakiyor hem de
optum sizi sevgiler

уαѕємin... dedi ki...

hoş geldiniz öncelkikle nice mutlu huzurlu senelere :)

kuzumada geçmiş olsun bir an önce düzelir inş.

zuzuların annesi dedi ki...

Hoşgeldiniz:))Ben Damlanın biber yemesine bayıldım...Maşallah:))
Bu arada yeni yaşınız hayırlı olsun...Ayrıca 35 yaş hiç bir şey değil,genciz biz daha:))

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz sağ salim,işin hayırlı olsun,
Damlacık süper tatlı(biberine rağmen)biber sevmesi ne güzel..

zamanla alışır herhalde sensizliğe de seninde için rahat eder:))sevgilerle..

mamagonekrazi dedi ki...

Gecmis dogum gunun kutlu olsun. Fistiga opucukler kucak dolusu :)

pinarbk dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun:)))
Mutlu ailenle birlikte upuzun güzel yıllar dilerim sana...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hoşgeldinizz evinize annesi..uyuyan damlaya bayıldım çok tatlı maşlhhh...

allah kolaylık versin cnm başlarda zordur anne işte kuzu evde ama insanoğlu zamanla alışıyor.en zoruda damlanın senin yokluğuna alışması...inşlh sorun çıkarmadan seni anlar annesi...
biz çalışan anneleri kaderi bu zaten bir yanımız hep eksik kalıyor..

öpüyorum minik damlanı cnm...

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

recephilmi; hoşbulduk.yaramış mı gerçekten?
betülcüğüm;hoşbulduk.hepsi bir arada teşekkür ederim:)
metehanın annesi;damlanın öksürüğü bitti benimki devam.aman o öksürmesin de.ayrılıklar yeter ki böyle kısa olsun inşallah canım.ben de öptüm sizleri..
aysuncuğum;tşk.ler canım.walla 35 teyim ama sanırım ruhum herşeye rağmen daha genç yaşta:)
seyma ve mirzahanın annesi;iyi dileklerin için tşk.ler.gerçekten de anneannemizin bakması bizim için büyük şans canım..ben de öptüm sizleri...
yaseminciğim tşk.ler canım.kuzucuk iyileşti Allaha şükür..
banucuğum tşk.ler canım.inan bana bibere aşırı bir düşkünlüğü var.evet yaaa biz genciz dahaaaa:)))
elçinciğim tşk.ler canım.gerçekten de alışmaya başladı.benim de içim biraz daha rahat..sevgiler
alevciğim canım.bizden de sana kucak dolusu sevgiler...
pınarcığım tşk.ederim canım.sevgiler ve öpücükler yolluyorum..
ikizlerin annesi canım hoşbulduk.o resmi ne şartlarda çektim bir bilsen binbir şekle girdim:)damla alışmaya başladı yokluğuma ve anneannesine daha bir düşkün olmaya başladı.ben de seviniyorum bu duruma.evet çalışan anne olmak zor hem de çoookkk zor.ama yine de diyorum ki buna da şükür.sude ve buseyi ve de seni öpüyorummm..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay bu bıdık nasıl sevimli bişi ya.Maşallah diyorum.Burada nice nice mutlu yaşlara:)

denizanasi dedi ki...

geçmiş doğumgünün kutlu olsun.. 35 ertesi aslında yok :) yani 35 den sonra nedense hep bu yaşda kalıyor insan:))

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Hos geldiniz:))
Ise baslamadan once boyle bir Ankara gezisi iyi gelmistir. Prensesin oksurugunun biran once gecmesini dilerim. Umarim sende hastalanmazsin.
Yeni yasinin gelisiyle birlikte yeni yeni guzellikler olsun hayatinda. Mutlu yillar Nesrin happy birth day to you!!!
Bu arada resimlerin hepsinde de bu kiz cok seker ya. Masallah!
Kuzucuga ve sana sevgiler.

Suzan dedi ki...

Ben de doğum iznim bitmeden son bir tatile çıkmıştım. Değişiklik iyi geliyor.Hoşgeldiniz bu arada.
Ben sizi ekledim ama siz de bizi eklerseniz seviniriz.
www.efeden.blogspot.com

Açalya dedi ki...

Hosgeldiniz,
Dogum gunun kutlu olsun canim, nice yillara ailenle birlikte...
Demek ise de basladin, kolay gelsin valla ne zordur ikiniz icinde tahmin edebiliyorum. Terlik olayini duyunca gozlerim doluverdi, yavrum yazik ah!
Gecmis olsun bu arada bu bahar nezleleri, oksurukleri nedir ya, nefret ediyorum valla, hadi biz neyse de, ufacik bedenler koh koh oksuruyor ya icim gidiyor.
Araba koltugunda biz de bir ust basamaga geciyoruz artik...arastirmaktayiz hala...britax roundabout, marathon ve diplomat modellerine baktik (TR`de olup olmadigini bilmiyorum) denedik ama hosumuza gitmedi omuz kemerleri ve gogus kilitleri...dandirik gibi, bir de guya en fiyatlilarindan britax...peh!
Neyse siz bulmussunuz rahatini...Damla, yeni dogmus, iki eli basinin altinda uyuyor ya header fotografinda (bayiliyorum o resime), araba koltugunda da belli etmis keyif duskunu oldugunu...optum guzel Damla`yi.

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

zilsizzarifeciğim teşekkürler canım
denizanası teşekkürler canım.heralde benim içinde öyle olacak.zaman ne gösterir bilemesem de...
our twins of ny hoşbulduk canım.gezimiz çok iyi geçti.iyi dileklerin için teşekkürler çok tatlısın.ela berrak & ege burak ve de sana sevgiler yolluyorum...
suzancığım gerçekten çok iyi geldi bu gezi.moral depoladık sanki.ekledim sanıyordum özür.sevgiler..
açalyacığım canım teşekkürler.evet işe başladım ve damla da artık alıştı sanırım.ama yine de hem babanın hem de banim terliklerimi saklayıp işe gidiyorum.öksürük olayına gelince damla çok şükür iyi ama ben de bu öksürük müzmin hale geldi sanırım.koltuk konusundas britax harici diğer markaları bilmiyorum.burda olmayabilir.britax'a kafayı takmıştım ama kraft hediye gelince deneyelim dedik ve gayet memnun kaldık.header fotosuna ben de bayılıyorum canım:)dante'yi ve seni çok öpüyorum...

Ayşe dedi ki...

Merhaba, gec olmus olsa bile keyifle okudum yazini..yeni yasini tebrik ederim, nice saglikli ve huzurlu yillar dilerim..
Damlanin biberi sevmesi ne guzel, en buyuk c vitamini deposu kendileri sanirim, portakalan bile fazla yani:))
yeni kottugunuzda hayirli olsun, bence damla da cok sevmis, cok rahat gozukuyo cunku..
ise baslaman ve damlanin cok zorluk cekmemesi de sevindirici..insallah ilerisinde de hic zorluklar yasamazsiniz...
sevgilerimle..

annesininoglusu dedi ki...

nice yıllara:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Güzel bi hafta olsun:)

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

ayşeciğim teşekkür ederim iyi dileklerine.evet c vitamini deposu ve çok sağlıklı ama ben sanırım daha çok, kilo yapıcı şeyler yesin istiyorum,çelimsiz ya o yüzden:)koltukdan da memnunuz şimdilik.işe başlamak aslında bana da iyi geldi.ben damla için endişeleniyordum ama o da iyi uyum sağladı allaha şükür.sevgiler canım.
annesinin oğluşu teşekkürler canım.
zilsiz zarifeciğim sana da güzel bir hafta diliyorum canım.

siyap dedi ki...

hoşgeldiniiiz,biraz geç oldu sanırım ama biz de yeni geldik.ya şu terlik olayı içimi fena yaptı biraz büyüyene kadar bende çalışmak istemiyorum ama sonra bizimde başımıza böyle şeyler gelecek sanırım :(

yeni yaşın da kutlu olsun daha nice güzel yaşlara inşallah,sevgileeer,damla'ya öpücükleeer...

muko dedi ki...

hoşgeldinizzzzzzzz
doğum günün kutlu olsun
çok geçmiş olsun
annesiz günlerede en kısa sürede alışır inşllahhh
sevgilerleeee..

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

siyapcığım sen de hoşgeldin canım.keşke hep yanlarında olabilsek.ama yinede buna da şükür.Allah uzun ayrılıklar yaşatmasın.teşekkür ediyorum pamuşunu çok öpüyorum.sevgiler...
mukocuğum teşekkürler canım.şimdilik alışmış gibi görünüyor umarım böyle devam eder.sevgiler...

Hocam ...siz...çok özelsiniz ...

Picture Captions
PROF.DR.MEHMET SALİH BİLAL