RSS

mükemmel anne...




anneler hep çok hassas ve dikkatlidir çocuklarıyla ilgili konularda.fakat hasta bir çocuğunuz olduğunda daha da hassaslaşıp onun yemesi,içmesi,uyuması,kalkması,ilacı,bakımı,gezmesi,vs. gibi konularda en iyisinin olması için çabalıyor çok yıpranıyor ve dolayısıyla etrafınızdaki insanları yakınlarınızı kırmaya üzmeye kadar da ileri gidebiliyor bu durum.gerçekten çok yıprandığımı hissediyorum.onun dilinden en iyi benim anladığımı,onun altını en temiz bir şekilde benim temizlediğimi,en iyi mamayı benim hazırladığımı düşünüyorum.uyuma saatlerinde evde hareket yok sessizlik lazım(ama bu sessizlik sizinle sınırlı kalıyor,komşuların tıkırtıları hiç bitmiyor).diyorum ki biraz rahat ol nesrin.ama ne mümkün.yıpransam da üzülsem de üzsem de aynı tempoyla devam....


damla

damla

Picture Captions

0 yorum:

Hocam ...siz...çok özelsiniz ...

Picture Captions
PROF.DR.MEHMET SALİH BİLAL